Про школу

Історія  школи

Як це було?

...1978 р. у селі Пултівці розташована центральна садиба експериментально-хмелярського господарства "Красний". Діти робітників і службовців господарства навчалися у Краснянській 8-й школі, яка працювала у пристосованих приміщеннях. Про реорганізацію неповної школи у середню не могло бути й мови: не відповідало на те приміщення.
Педагогічний колектив Краснянської 8-ї школи (директор Дяченко М.Г.) запропонував керівникам господарства будівництво типового приміщення середньої школи. Адже від Краснянської 8-ї школи середні школи були розташовані на великій віддалі. Так, Браїлівська СШ за 15 км, Почапинецька – 18 км, Широкогребельська – 16 км.
Ідею побудови типового приміщення середньої школи на території господарства підтримали його керівники: директор Пасічнюк І.А., Голова сільської ради Подолян І.Т., виконроб Яворовенко В.К.
Дирекція родгоспу звернулася до проектного інституту "Гипрограждан промстрой" (директор Огнєв А.П.)з проханням виготовити проект документації на типове приміщення середньої школи .
одночасно директор родгоспу "Красний" Пасічнюк І.А. виділив 8431 крб для оплати за проектну документацію. із призначенням на посаду директора радгоспу "Красне" Яременко І.Г. було вирішене питання про будівництво приміщення середньої школи. Воно розпочалося у 1977 р., вартість 625,9 тис. крб.

Шкільна територія

Територія школи 3,1 га, з них школа займає 0,7 га, стадіон 0,6 га, решта території: садок – 0,7 га, шкільний город – 0,23 га, зелені насадження, клумби – 0,4 га, більше одної тисячі дерев. Типове приміщення Пултівецької школи розраховане на 624 учні, з кабінетною системою навчання. Крім цього є актова зала, спортивна зала, бібліотека, учительська кімната, кабінет психолога, кабінети директора, заступників, майстерні, кухня, їдальня.
Для обладнання школи дирекція господарства "Красне" виділила 85 000 крб, за які було придбано меблі, технічне обладнання, наочні посібники, інвентар та технічні засоби навчання.
Педколектив школи влітку 1978 р. розташував всі меблі й приладдя у шкільних кабінетах.

Відкриття закладу

Настав урочистий і радісний день для учнів школи – 1 вересня 1978 р. – день відкриття нового приміщення середньої школи. У перший навчальний рік (1978-1979 рр.) у Пултівецькій СШ навчалося 308 учнів, і працювало 24 педагогічні працівники.

Життя школи у датах і цифрах

У перший навчальний рік випускників 10-го класу не мала, зате, починаючи з1979-80 н.р. педагогічний та учнівські колективи школи відзначалися здобутками та успіхами.  Учні школи ставали призерами районних та обласних олімпіад, педагоги школи нагороджувалися за майстерну роботу з учнями, покращення естетичного вигляду школи.
Таким чином, Пултівецька СШ і-ІІІ ст.була однією з найкращих у Жмеринському районі, у складі якого перебувало до грудня 2003 року, з січня 2004 року школа перейшла до Вінницького району.
Починаючи з 1979 р., школу закінчили 1427 учнів, з них отримали атестати з відзнаками: 20 уч., із золотою медаллю – 9, із срібною – 11.
Похвальними листами нагороджено 667 уч. Педагогічний колектив: із 1978 по 1995 рр. директором школи була Косаківська Надія Опанасівна, учитель української мови та літератури.
З 1995 року і до сьогодні школу очолює Стець Михайло Михайлович, учитель історії та права. Дякуючи мудрому керівництву якого, школа має певні досягнення із переходом до нового району.
На данний час педагогічний колектив складається з 25-ти учителів, з них мають: вищу категорію – 3, І категорію – 6, ІІ категорію – 4, спеціалісти – 12.

Сьогодення

За роки життя школи її становлення продовжується: удосконалюється педагогічна майстерність учителів із врахуванням нових вимог, підвищують професійну кваліфікацію молоді спеціалісти, активізується позашкільна робота з учнями.
Активну участь беруть у "Школі волонтера" – навчившись самі, пропагують свої погляди серед учнів школи.
Постійно учні школи є членами гуртків з різних напрямків виховання. Налагоджена робота з обдарованими дітьми: організовуються авторські виставки, презентації книг.
Учителі та учні школи дбають по покращення естетичного вигляду школи, збереження у робочому стані того, що є. З цією метою організовуються ярмарки, акції – за виручені кошти учні прикрашають школу та класи.